نرخ تبدیل وب سایت به طور متوسط حدود 2 درصد است.
به ازای هر 100 بازدید کننده، می توانید انتظار داشته باشید که فقط 2 مشتری داشته باشید. و صادقانه بگویم، این یک نرخ تبدیل بسیار خوب است.برای سفارش طراحی سایت در لاهیجان اینجا کلیک کنید
بسیاری از سایت ها تنها 0.1 تا 0.2 درصد نرخ تبدیل دارند. برای به دست آوردن 1 مشتری، 1000 بازدیدکننده لازم است.
چگونه تبدیل های خود را بهبود بخشیم تا بتوانیم با ترافیکی که از قبل داریم مشتریان بیشتری به دست آوریم؟
من بهترین راه های خود را برای بهبود نرخ تبدیل به شما ارائه خواهم کرد:
- یک پاپ آپ به سایت خود اضافه کنید
- فیلدهای فرم غیر ضروری را حذف کنید
- نظرات، نظرات و لوگوها را اضافه کنید
- عوامل حواس پرتی را حذف کنید
- گام اولیه را واقعا آسان کنید
- یک سرویس ثبت نام شخص ثالث اضافه کنید
- کپی CTA خود را تقویت کنید
- چت زنده را به سایت خود اضافه کنید
- پیشنهاد دیگری را امتحان کنید
- ارائه ضمانت بازگشت وجه
- یک تایمر شمارش معکوس اضافه کنید
- اضافه کردن نقطه خرید upsell
- A/B سرفصل های خود را تست کنید
1. یک پاپ آپ به سایت خود اضافه کنید
طبق مطالعه ای که توسط Sumo انجام شده است ، میانگین نرخ تبدیل برای همه پنجره های بازشو 3.09 درصد است. با این حال، اگر این کار را به درستی انجام دهید، می توانید به 10 درصد از پنجره های بازشو که میانگین نرخ تبدیل 9.28 درصدی دارند، برسید.
این یک تغییر نرخ تبدیل شما را منجنیق می کند. و در هر سایتی که من آن را امتحان کرده ام کار می کند.
در اینجا چند نکته سریع برای دریافت بالاترین نرخ تبدیل از آنها وجود دارد:
- چندین پیشنهاد (PDF، محتوای ممتاز، محصولات مختلف، سایر موارد رایگان) را امتحان کنید تا زمانی که برندهای را پیدا کنید که میتوانید فوراً آن را احساس کنید.
- اما یک تایمر تاخیر 30 ثانیه ای در پاپ آپ، آنها را از آزاردهنده بودن دور نگه می دارد
- بستن پاپ آپ را آسان کنید
- یک کوکی تنظیم کنید تا پنجره بازشو فقط یک بار برای هر کاربر ظاهر شود. اکثر ابزارهای پاپ آپ این امکان را به شما می دهند
این ترکیب به شما افزایش زیادی در تبدیل می دهد و شکایات را به صفر می رساند. شما کسی را آزار نخواهید داد و از تمام مزایای آن بهره مند خواهید شد.
تاثیر روی تبدیلهای شما به قدری زیاد خواهد بود که میتوانید بقیه این لیست را نادیده بگیرید.
2. فیلدهای فرم غیر ضروری را حذف کنید
آیا تا به حال قصد پر کردن یک فرم آنلاین را داشته اید، فقط برای اینکه از تعداد زیادی فیلدهای ضروری بترسید؟
این یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن نرخ تبدیل شما است. تمام فیلدهای فرم غیرضروری را حذف کنید و فقط مواردی را که برای رسیدن به هدف شما ضروری هستند باقی بگذارید.
در طول روزهای KISSmetrics من، دسته ای از تست های A/B را روی فیلدهای فرم در فرم ثبت نام خود انجام دادیم.
برای هر فیلد فرمی که حذف کردیم، ثبتنامها حدود 10% رشد کردند.
بدیهی است که شما می توانید این را بیش از حد انجام دهید.
اگر تیم فروش شما تمام اطلاعات سرنخ مورد نیاز برای پیگیری را دریافت نکند، ثبت نام شما ممکن است بسیار بالا باشد، اما نرخ نزدیک شما به زباله تبدیل خواهد شد. بنابراین تعادل مناسب را بین دریافت اطلاعات مهم سرنخ بیابید و فیلدها را به حداقل برسانید. فقط مطمئن شوید که هر زمینه ای نقش مهمی ایفا می کند. اگر نه، آن را حذف کنید.
3. نظرات، نظرات و آرم ها را اضافه کنید
هیچ کس نمی خواهد اولین کسی باشد که از یک محصول یا خدمات استفاده می کند. بنابراین، میتوانید با ارائه توصیفات و/یا نظرات مشتریان گذشته، خیال آنها را راحت کنید.
در اینجا یک مثال نقل قول مشتری آورده شده است:
برای صفحات اصلی، میتوانید مجموعهای از لوگوها را نیز اضافه کنید که فوراً با بازدیدکنندگان جدید اعتماد ایجاد میکنند:
اثبات اجتماعی، از جمله توصیفات، مشتریان را راحت می کند. در مصاحبهای با ConversionXL، انجی شاتمولر، کارشناس بازاریابی رشد، گفت : «اگر کیفیت اثبات اجتماعی، عدم قطعیت قابلتوجه را کاهش میدهد، برای تأثیر تبدیل قابل توجه آماده شوید - در برخی موارد تا 400٪ بهبود.
هر صفحه مهم در توصیفات، نظرات یا لوگوهای شما.
4. عوامل حواس پرتی را حذف کنید
هیچ چیز بدتر از بازدید از وب سایتی نیست که شما را به جهات زیادی می کشاند.
صفحه فرود شما باید واضح، مختصر و به راحتی قابل پیمایش باشد. اگر ضروری نیست، آن را وارد نکنید. آنچه بازدیدکنندگان شما باید بدانند و هیچ چیز دیگری را رعایت کنید.
در صورت امکان، موارد زیر را اجرا کنید (و نه چیزهای دیگر):
- عنوان و زیرعنوان
- مزایا و ویژگی ها
- گواهی و/یا بررسی
- ترکیب بصری با زمینه، که نشان میدهد چه چیزی ارائه میدهید
چیزهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید - مانند جعبه چت زنده، اثبات اجتماعی، و ویدیو (در ادامه در مورد آنها بیشتر) - اما نکته یکسان است: حذف همه حواسپرتیها. شما می خواهید بازدیدکنندگان شما بر روی پیشنهاد شما تمرکز کنند و نه چیز دیگری.
اما چگونه می توان تشخیص داد که چیزی حواس پرت کننده است؟
من عاشق استفاده از Crazy Egg برای این کار هستم.
دارای نقشه های حرارتی است که دقیقاً نشان می دهد افراد روی چه چیزی کلیک می کنند:
اولین باری که از نقشه کلیکی استفاده می کنم، به دنبال عناصری می گردم که مردم روی آنها کلیک نمی کنند. اگر بازدیدکنندگان از آن استفاده نمی کنند، آن را حذف می کنم! تقریباً در هر موردی، صفحه سادهتر میشود و نرخ تبدیل من بالا میرود.
این یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن افزایش تبدیل در صفحات مهم سایت شما است.
5. مرحله اولیه را واقعا آسان کنید
یک اصل روانشناسی وجود دارد که انسان ها ترجیح می دهند کارهایی را که شروع می کنند به پایان برسانند.
بنابراین، وقتی نوبت به پیشنهاد شما می رسد، اولین مرحله باید بسیار ساده باشد.
به جای اینکه بخواهید یک فرم کامل پر شود. به سادگی یک آدرس ایمیل برای شروع درخواست کنید. از آنجا، می توانید بقیه فرم را به امید اطلاعات بیشتر ارائه دهید. اما حتی اگر این کار را نکنید، همچنان ایمیل آن شخص را دارید.
هرچه گام اولیه را آسانتر انجام دهید، شانس بیشتری برای اقدام بازدیدکنندگان و پیگیری تا انتها وجود دارد.
6. یک سرویس ثبت نام شخص ثالث اضافه کنید
لاگین های جایگزین بسیار محبوب شده اند.
به جای ایجاد یک نمایه جدید از ابتدا، کاربر با استفاده از حساب کاربری گوگل، فیس بوک یا سایر حساب های خود وارد سیستم می شود.
این فرم ثبت نام را به کلی حذف می کند.
ما از آن در Quicksprout استفاده می کنیم :
من اکنون این را در ده ها سایت مختلف امتحان کرده ام و همیشه کار می کند.
شما تاثیر فوری بر نرخ تبدیل خود خواهید دید.
7. کپی CTA خود را تقویت کنید
CTAهای عمومی مانند «ثبت نام» و «شروع آزمایشی» بهترین نرخ تبدیل را به شما نمی دهند.
چند دقیقه ای که صرف بهبود کپی می کنید، یک برد آسان در نرخ تبدیل به شما می دهد.
با یک CTA شروع کنید که با کلمه "بله" شروع می شود. از نظر روانی بسیار موثر است زیرا پیشنهاد را در یک نور مثبت ترسیم می کند. مثل این:
این فرمول را امتحان کنید: بله، من [پیشنهاد شما] را می خواهم!
این بسیار بهتر از کپی CTA عمومی کار می کند.
این مکان دیگری است که من به شدت از Crazy Egg استفاده می کنم . من دکمههای مختلف CTA را امتحان میکنم و کپی میکنم تا ببینم کدامیک بهترین کلیکها را دارد. نقشههای حرارتی و ضبطشده به شما میگویند زمانی که کاربران از CTA شما اجتناب میکنند. سپس می دانید که مشکل دارید و باید برای بهبود کپی CTA وقت بگذارید.
و اگر مطمئن نیستید که از چه چیزی برای کپی در CTAهای خود استفاده کنید، یک محتوای نویسنده هوش مصنوعی را امتحان کنید . این یک راه عالی برای طوفان فکری هزاران ایده است. سپس ایده هایی را که بیشتر از همه در مورد آنها هیجان زده اید، آزمایش کنید.
8. چت زنده را به سایت خود اضافه کنید
بسیاری از بازدیدکنندگان می خواهند خدمات شما را بخرند اما روی حصار هستند.
آنها یک شک یا سؤال طولانی دارند که آنها را از برداشتن آخرین گام باز می دارد
ابزارهای چت زنده برای کمک به این افراد عالی هستند.
درست مانند یک پاپ آپ، ابزارهای چت زنده به راحتی در هر سایتی اضافه می شوند و نسخه های شما را سریعاً تقویت می کنند.
9. پیشنهاد دیگری را امتحان کنید
آنقدر به طراحی صفحه فرود، کپی و عوامل مرتبط با آن توجه نکنید که اهمیت انتخاب پیشنهاد مناسب را نادیده بگیرید.
این یکی از بزرگترین تأثیرات را بر نرخ تبدیل دارد، زیرا پیشنهاد شما باید برای بازار شما جذاب باشد.
اگر نرخ تبدیل شما پایین است، از پیشنهادات مختلف استفاده کنید تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که با مخاطبان شما کلیک کند.
ممکن است این اولین، دومین یا حتی سومین پیشنهادی نباشد که در بازار شما طنین انداز شود. اما اگر به آزمایش و پیگیری نتایج خود ادامه دهید، در نهایت یک برنده خواهید یافت.
10. ارائه ضمانت بازگشت وجه
به عنوان بازاریابان و صاحبان مشاغل، می دانیم که مصرف کنندگان از ریسک اجتناب می کنند. آنها نمی خواهند پول خود را در معرض خطر قرار دهند مگر اینکه به طور منطقی مطمئن باشند که آنچه را که برای آن پرداخت کرده اند به دست خواهند آورد.
ضمانت برگشت پول به کاهش ترس و رفع اعتراضات گذشته کمک می کند.
اگر نگران از دست دادن تمام فروش خود به دلیل بازگشت هستید، نگران نباشید. در این ویدیو، من سه مورد از بهترین نکات خودی خود را برای ارائه ضمانت بازگشت پول توضیح می دهم.
همانطور که در ویدیو اشاره کردم، ضمانت بازگشت پول تنها یک راه سریع برای افزایش نرخ تبدیل شما نیست. آنها همچنین اعتماد ایجاد می کنند و به مصرف کننده کمک می کنند احساس امنیت بیشتری داشته باشند.
11. یک تایمر شمارش معکوس اضافه کنید
طبیعی است که وقتی زمان تمام می شود مضطرب شوید. بنابراین، اضافه کردن یک تایمر شمارش معکوس به صفحه فرود شما ممکن است همان چیزی باشد که برای استفاده از این احساس نیاز دارید.
بر اساس بازاریابی علوم اعصاب ، افزودن یک تایمر شمارش معکوس می تواند احساس فوریت را افزایش دهد که منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود.
مطالعه دیگری توسط CXL توضیح می دهد که چگونه یک برند با استفاده از علامت پیشنهاد محدود با تایمر شمارش معکوس، فروش را 332 درصد افزایش داد.
اضافه کردن یک تایمر شمارش معکوس، که فقط چند دقیقه طول می کشد، می تواند بلافاصله نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.
12. اضافه کردن نقطه خرید upsell
در حالی که از نظر فنی نرخ تبدیل را تغییر نمی دهد، بدون هیچ تاثیری بر قیف فعلی شما، درآمد را افزایش می دهد.
بلافاصله قبل از اینکه مصرف کننده خرید خود را کامل کند، محصول یا خدمات مشابهی را ارائه دهید که می تواند با یک کلیک به سفارش اضافه شود.
این یک ترفند منجر به افزایش میانگین ارزش سفارش شما تقریباً 10 تا 20 درصد می شود.
شما می خواهید نقاط مختلف خرید را آزمایش کنید. یک پیشنهاد ممکن است ثابت بماند، در حالی که دیگری به سرعت میانگین ارزش سفارش شما را به 20 درصد افزایش می دهد.
13. A/B تیترهای خود را تست کنید
یک تیتر خوب می تواند یک صفحه فرود را ایجاد یا خراب کند. در واقع، اگر رویکرد اشتباهی را در پیش بگیرید، برخی از افراد دیگر نمیخوانند. آنها به سادگی دکمه "بازگشت" را زده و برای همیشه ناپدید می شوند.
به گفته کپی بلاگر ، به طور متوسط از هر 10 نفر 8 نفر نسخه تیتر را می خوانند، اما تنها 2 نفر از هر 10 نفر بقیه را می خوانند. آن را تصور کنید. از هر 10 نفری که به صفحه فرود شما وارد می شود، هشت نفر ممکن است از خواندن گذشته از عنوان شما غافل شوند.
هنگامی که A/B تیتر خود را آزمایش می کند، با متغیرهایی مانند:
- طول
- لحن
- استفاده از آمار
- استفاده از اعداد
همین الان کار روی بهینه سازی نرخ تبدیل خود را شروع کنید
من نکاتی را به شما ارائه کردم تا به شما در افزایش نرخ تبدیل کمک کند، اما اکنون زمان آن است که سایت خود را آزمایش کنید و بفهمید که چه کاری باید انجام دهید.
با نقشه های حرارتی در Crazy Egg شروع کنید . استفاده از آنها بسیار آسان است و داده های ارزشمندی را ارائه می دهند.
نقشه های حرارتی به شما می گویند که بازدیدکنندگان از طریق کلیک ماوس، کجا با صفحه شما ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید بفهمید که در کجای صفحه توجه را به خود جلب می کنید.
نقشه های اسکرول به همان اندازه ارزشمند هستند. آنها به شما می گویند زمانی که مردم از پیمایش در صفحه دست می کشند.
من همچنین انجام ضبط را توصیه می کنم. مثل این است که وقتی بازدیدکننده در صفحه شما حرکت می کند، از روی شانه بازدیدکننده خود نگاه کنید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر