یکشنبه ۰۲ دی ۰۳

13 روش موثر برای افزایش نرخ تبدیل

۷ بازديد

نرخ تبدیل وب سایت به طور متوسط ​​حدود 2 درصد است.

به ازای هر 100 بازدید کننده، می توانید انتظار داشته باشید که فقط 2 مشتری داشته باشید. و صادقانه بگویم، این یک نرخ تبدیل بسیار خوب است.برای سفارش طراحی سایت در لاهیجان اینجا کلیک کنید

بسیاری از سایت ها تنها 0.1 تا 0.2 درصد نرخ تبدیل دارند. برای به دست آوردن 1 مشتری، 1000 بازدیدکننده لازم است.

چگونه تبدیل های خود را بهبود بخشیم تا بتوانیم با ترافیکی که از قبل داریم مشتریان بیشتری به دست آوریم؟

من بهترین راه های خود را برای بهبود نرخ تبدیل به شما ارائه خواهم کرد:

  1. یک پاپ آپ به سایت خود اضافه کنید
  2. فیلدهای فرم غیر ضروری را حذف کنید
  3. نظرات، نظرات و لوگوها را اضافه کنید
  4. عوامل حواس پرتی را حذف کنید
  5. گام اولیه را واقعا آسان کنید
  6. یک سرویس ثبت نام شخص ثالث اضافه کنید
  7. کپی CTA خود را تقویت کنید
  8. چت زنده را به سایت خود اضافه کنید
  9. پیشنهاد دیگری را امتحان کنید
  10. ارائه ضمانت بازگشت وجه
  11. یک تایمر شمارش معکوس اضافه کنید
  12. اضافه کردن نقطه خرید upsell
  13. A/B سرفصل های خود را تست کنید

1. یک پاپ آپ به سایت خود اضافه کنید

طبق مطالعه ای که توسط Sumo انجام شده است ، میانگین نرخ تبدیل برای همه پنجره های بازشو 3.09 درصد است. با این حال، اگر این کار را به درستی انجام دهید، می توانید به 10 درصد از پنجره های بازشو که میانگین نرخ تبدیل 9.28 درصدی دارند، برسید.

این یک تغییر نرخ تبدیل شما را منجنیق می کند. و در هر سایتی که من آن را امتحان کرده ام کار می کند.

در اینجا چند نکته سریع برای دریافت بالاترین نرخ تبدیل از آنها وجود دارد:

  • چندین پیشنهاد (PDF، محتوای ممتاز، محصولات مختلف، سایر موارد رایگان) را امتحان کنید تا زمانی که برنده‌ای را پیدا کنید که می‌توانید فوراً آن را احساس کنید.
  • اما یک تایمر تاخیر 30 ثانیه ای در پاپ آپ، آنها را از آزاردهنده بودن دور نگه می دارد
  • بستن پاپ آپ را آسان کنید
  • یک کوکی تنظیم کنید تا پنجره بازشو فقط یک بار برای هر کاربر ظاهر شود. اکثر ابزارهای پاپ آپ این امکان را به شما می دهند

این ترکیب به شما افزایش زیادی در تبدیل می دهد و شکایات را به صفر می رساند. شما کسی را آزار نخواهید داد و از تمام مزایای آن بهره مند خواهید شد.

تاثیر روی تبدیل‌های شما به قدری زیاد خواهد بود که می‌توانید بقیه این لیست را نادیده بگیرید.

2. فیلدهای فرم غیر ضروری را حذف کنید

آیا تا به حال قصد پر کردن یک فرم آنلاین را داشته اید، فقط برای اینکه از تعداد زیادی فیلدهای ضروری بترسید؟

این یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن نرخ تبدیل شما است. تمام فیلدهای فرم غیرضروری را حذف کنید و فقط مواردی را که برای رسیدن به هدف شما ضروری هستند باقی بگذارید.

در طول روزهای KISSmetrics من، دسته ای از تست های A/B را روی فیلدهای فرم در فرم ثبت نام خود انجام دادیم.

برای هر فیلد فرمی که حذف کردیم، ثبت‌نام‌ها حدود 10% رشد کردند.

بدیهی است که شما می توانید این را بیش از حد انجام دهید.

اگر تیم فروش شما تمام اطلاعات سرنخ مورد نیاز برای پیگیری را دریافت نکند، ثبت نام شما ممکن است بسیار بالا باشد، اما نرخ نزدیک شما به زباله تبدیل خواهد شد. بنابراین تعادل مناسب را بین دریافت اطلاعات مهم سرنخ بیابید و فیلدها را به حداقل برسانید. فقط مطمئن شوید که هر زمینه ای نقش مهمی ایفا می کند. اگر نه، آن را حذف کنید.

3. نظرات، نظرات و آرم ها را اضافه کنید

هیچ کس نمی خواهد اولین کسی باشد که از یک محصول یا خدمات استفاده می کند. بنابراین، می‌توانید با ارائه توصیفات و/یا نظرات مشتریان گذشته، خیال آن‌ها را راحت کنید. 

در اینجا یک مثال نقل قول مشتری آورده شده است:

برای صفحات اصلی، می‌توانید مجموعه‌ای از لوگوها را نیز اضافه کنید که فوراً با بازدیدکنندگان جدید اعتماد ایجاد می‌کنند:

اثبات اجتماعی، از جمله توصیفات، مشتریان را راحت می کند. در مصاحبه‌ای با ConversionXL، انجی شاتمولر، کارشناس بازاریابی رشد، گفت : «اگر کیفیت اثبات اجتماعی، عدم قطعیت قابل‌توجه را کاهش می‌دهد، برای تأثیر تبدیل قابل توجه آماده شوید - در برخی موارد تا 400٪ بهبود.

هر صفحه مهم در توصیفات، نظرات یا لوگوهای شما.

4. عوامل حواس پرتی را حذف کنید

هیچ چیز بدتر از بازدید از وب سایتی نیست که شما را به جهات زیادی می کشاند.  

صفحه فرود شما باید واضح، مختصر و به راحتی قابل پیمایش باشد. اگر ضروری نیست، آن را وارد نکنید. آنچه بازدیدکنندگان شما باید بدانند و هیچ چیز دیگری را رعایت کنید.

در صورت امکان، موارد زیر را اجرا کنید (و نه چیزهای دیگر):

  • عنوان و زیرعنوان
  • مزایا و ویژگی ها
  • گواهی و/یا بررسی
  • ترکیب بصری با زمینه، که نشان می‌دهد چه چیزی ارائه می‌دهید

چیزهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید - مانند جعبه چت زنده، اثبات اجتماعی، و ویدیو (در ادامه در مورد آنها بیشتر) - اما نکته یکسان است: حذف همه حواس‌پرتی‌ها. شما می خواهید بازدیدکنندگان شما بر روی پیشنهاد شما تمرکز کنند و نه چیز دیگری. 

اما چگونه می توان تشخیص داد که چیزی حواس پرت کننده است؟

من عاشق استفاده از Crazy Egg برای این کار هستم.

دارای نقشه های حرارتی است که دقیقاً نشان می دهد افراد روی چه چیزی کلیک می کنند:

اولین باری که از نقشه کلیکی استفاده می کنم، به دنبال عناصری می گردم که مردم روی آنها کلیک نمی کنند. اگر بازدیدکنندگان از آن استفاده نمی کنند، آن را حذف می کنم! تقریباً در هر موردی، صفحه ساده‌تر می‌شود و نرخ تبدیل من بالا می‌رود.

این یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن افزایش تبدیل در صفحات مهم سایت شما است.

5. مرحله اولیه را واقعا آسان کنید

یک اصل روانشناسی وجود دارد که انسان ها ترجیح می دهند کارهایی را که شروع می کنند به پایان برسانند. 

بنابراین، وقتی نوبت به پیشنهاد شما می رسد، اولین مرحله باید بسیار ساده باشد. 

به جای اینکه بخواهید یک فرم کامل پر شود. به سادگی یک آدرس ایمیل برای شروع درخواست کنید. از آنجا، می توانید بقیه فرم را به امید اطلاعات بیشتر ارائه دهید. اما حتی اگر این کار را نکنید، همچنان ایمیل آن شخص را دارید. 

هرچه گام اولیه را آسان‌تر انجام دهید، شانس بیشتری برای اقدام بازدیدکنندگان و پیگیری تا انتها وجود دارد. 

6. یک سرویس ثبت نام شخص ثالث اضافه کنید

لاگین های جایگزین بسیار محبوب شده اند.

به جای ایجاد یک نمایه جدید از ابتدا، کاربر با استفاده از حساب کاربری گوگل، فیس بوک یا سایر حساب های خود وارد سیستم می شود.

این فرم ثبت نام را به کلی حذف می کند.

ما از آن در Quicksprout استفاده می کنیم :

من اکنون این را در ده ها سایت مختلف امتحان کرده ام و همیشه کار می کند.

شما تاثیر فوری بر نرخ تبدیل خود خواهید دید.

7. کپی CTA خود را تقویت کنید

CTAهای عمومی مانند «ثبت نام» و «شروع آزمایشی» بهترین نرخ تبدیل را به شما نمی دهند.

چند دقیقه ای که صرف بهبود کپی می کنید، یک برد آسان در نرخ تبدیل به شما می دهد.

با یک CTA شروع کنید که با کلمه "بله" شروع می شود. از نظر روانی بسیار موثر است زیرا پیشنهاد را در یک نور مثبت ترسیم می کند. مثل این:

این فرمول را امتحان کنید: بله، من [پیشنهاد شما] را می خواهم!

این بسیار بهتر از کپی CTA عمومی کار می کند.

این مکان دیگری است که من  به شدت از Crazy Egg استفاده می کنم  . من دکمه‌های مختلف CTA را امتحان می‌کنم و کپی می‌کنم تا ببینم کدامیک بهترین کلیک‌ها را دارد. نقشه‌های حرارتی و  ضبط‌شده  به شما می‌گویند زمانی که کاربران از CTA شما اجتناب می‌کنند. سپس می دانید که مشکل دارید و باید برای بهبود کپی CTA وقت بگذارید.

و اگر مطمئن نیستید که از چه چیزی برای کپی در CTAهای خود استفاده کنید، یک  محتوای نویسنده هوش مصنوعی را امتحان کنید . این یک راه عالی برای طوفان فکری هزاران ایده است. سپس ایده هایی را که بیشتر از همه در مورد آنها هیجان زده اید، آزمایش کنید.

8. چت زنده را به سایت خود اضافه کنید

بسیاری از بازدیدکنندگان می خواهند خدمات شما را بخرند اما روی حصار هستند.

آنها یک شک یا سؤال طولانی دارند که آنها را از برداشتن آخرین گام باز می دارد

ابزارهای چت زنده برای کمک به این افراد عالی هستند.

درست مانند یک پاپ آپ، ابزارهای چت زنده به راحتی در هر سایتی اضافه می شوند و نسخه های شما را سریعاً تقویت می کنند.

9. پیشنهاد دیگری را امتحان کنید

آنقدر به طراحی صفحه فرود، کپی و عوامل مرتبط با آن توجه نکنید که اهمیت انتخاب پیشنهاد مناسب را نادیده بگیرید. 

این یکی از بزرگترین تأثیرات را بر نرخ تبدیل دارد، زیرا پیشنهاد شما باید برای بازار شما جذاب باشد. 

اگر نرخ تبدیل شما پایین است، از پیشنهادات مختلف استفاده کنید تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که با مخاطبان شما کلیک کند. 

ممکن است این اولین، دومین یا حتی سومین پیشنهادی نباشد که در بازار شما طنین انداز شود. اما اگر به آزمایش و پیگیری نتایج خود ادامه دهید، در نهایت یک برنده خواهید یافت. 

10. ارائه ضمانت بازگشت وجه

به عنوان بازاریابان و صاحبان مشاغل، می دانیم که مصرف کنندگان از ریسک اجتناب می کنند. آنها نمی خواهند پول خود را در معرض خطر قرار دهند مگر اینکه به طور منطقی مطمئن باشند که آنچه را که برای آن پرداخت کرده اند به دست خواهند آورد.

ضمانت برگشت پول به کاهش ترس و رفع اعتراضات گذشته کمک می کند.

اگر نگران از دست دادن تمام فروش خود به دلیل بازگشت هستید، نگران نباشید. در این ویدیو، من سه مورد از بهترین نکات خودی خود را برای ارائه ضمانت بازگشت پول توضیح می دهم.

 

همانطور که در ویدیو اشاره کردم، ضمانت بازگشت پول تنها یک راه سریع برای افزایش نرخ تبدیل شما نیست. آنها همچنین اعتماد ایجاد می کنند و به مصرف کننده کمک می کنند احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

11. یک تایمر شمارش معکوس اضافه کنید

طبیعی است که وقتی زمان تمام می شود مضطرب شوید. بنابراین، اضافه کردن یک تایمر شمارش معکوس به صفحه فرود شما ممکن است همان چیزی باشد که برای استفاده از این احساس نیاز دارید.

بر اساس بازاریابی علوم اعصاب ، افزودن یک تایمر شمارش معکوس می تواند احساس فوریت را افزایش دهد که منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود. 

مطالعه دیگری توسط CXL توضیح می دهد که چگونه یک برند با استفاده از علامت پیشنهاد محدود با تایمر شمارش معکوس، فروش را 332 درصد افزایش داد.

اضافه کردن یک تایمر شمارش معکوس، که فقط چند دقیقه طول می کشد، می تواند بلافاصله نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.

12. اضافه کردن نقطه خرید upsell

در حالی که از نظر فنی نرخ تبدیل را تغییر نمی دهد، بدون هیچ تاثیری بر قیف فعلی شما، درآمد را افزایش می دهد.

بلافاصله قبل از اینکه مصرف کننده خرید خود را کامل کند، محصول یا خدمات مشابهی را ارائه دهید که می تواند با یک کلیک به سفارش اضافه شود.  

این یک ترفند منجر به افزایش میانگین ارزش سفارش شما تقریباً 10 تا 20 درصد می شود. 

شما می خواهید نقاط مختلف خرید را آزمایش کنید. یک پیشنهاد ممکن است ثابت بماند، در حالی که دیگری به سرعت میانگین ارزش سفارش شما را به 20 درصد افزایش می دهد.

13. A/B تیترهای خود را تست کنید

یک تیتر خوب می تواند یک صفحه فرود را ایجاد یا خراب کند. در واقع، اگر رویکرد اشتباهی را در پیش بگیرید، برخی از افراد دیگر نمی‌خوانند. آنها به سادگی دکمه "بازگشت" را زده و برای همیشه ناپدید می شوند.

به گفته کپی بلاگر ، به طور متوسط ​​از هر 10 نفر 8 نفر نسخه تیتر را می خوانند، اما تنها 2 نفر از هر 10 نفر بقیه را می خوانند. آن را تصور کنید. از هر 10 نفری که به صفحه فرود شما وارد می شود، هشت نفر ممکن است از خواندن گذشته از عنوان شما غافل شوند.

هنگامی که A/B تیتر خود را آزمایش می کند، با متغیرهایی مانند:

  • طول
  • لحن
  • استفاده از آمار 
  • استفاده از اعداد

همین الان کار روی بهینه سازی نرخ تبدیل خود را شروع کنید

من نکاتی را به شما ارائه کردم تا به شما در افزایش نرخ تبدیل کمک کند، اما اکنون زمان آن است که سایت خود را آزمایش کنید و بفهمید که چه کاری باید انجام دهید.

با نقشه های حرارتی در Crazy Egg شروع کنید . استفاده از آنها بسیار آسان است و داده های ارزشمندی را ارائه می دهند.

نقشه های حرارتی به شما می گویند که بازدیدکنندگان از طریق کلیک ماوس، کجا با صفحه شما ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید بفهمید که در کجای صفحه توجه را به خود جلب می کنید.

نقشه های اسکرول به همان اندازه ارزشمند هستند. آنها به شما می گویند زمانی که مردم از پیمایش در صفحه دست می کشند.

من همچنین انجام ضبط را توصیه می کنم. مثل این است که وقتی بازدیدکننده در صفحه شما حرکت می کند، از روی شانه بازدیدکننده خود نگاه کنید.

اصول انتخاب رنگ در طراحی سایت

۷ بازديد

اصول انتخاب رنگ در طراحی سایت تأثیر مستقیمی بر میزان برقراری ارتباط با کاربران آن دارد. انتخاب رنگ های مناسب برای یک وب سایت یکی از اصلی ترین شاخه های رابط کاربری (UI) سایت است که هرچه اصولی تر انتخاب شود در جذب مخاطب موفق تر است.برای مشاوره طراحی سایت در بندر انزلی اینجا کلیک کنید.

یک طراح سایت همچون یک نقاش و یا یک دیزاینر برای ایجاد یک پالت رنگ موثر برای یک وب سایت، ابتدا باید تئوری رنگ ­ها، روانشناسی و هارمونی آن را درک کند. آن زمان است که می­تواند یک پالت رنگی برای سایت خود انتخاب کند که بیشترین هماهنگی را با هویت برند داشته باشد.

در این مقاله تمامی قواعد، قوانین چینش و اصول انتخاب رنگ در طراحی سایت که هر وب دیزاینری باید بداند را ارائه داده ایم.

اهمیت انتخاب رنگ مناسب برای یک وب سایت

چه در فضای فیزیکی و چه در فضای دیجیتال رنگ ها تأثیر مستقیمی روی انتخاب و تصمیم گیری افراد هنگام خرید و انتخاب یک محصول و یا تعامل با یک برند دارند. رنگ ها در طراحی سایت نقش مهمی در برندسازی و انتقال پیام آن را به عهده دارند و به راهنمایی کاربران در سایت و بهبود تجربه کاربری (UX) و میزان برقراری ارتباط کمک می کنند، شاید باور این موضوع سخت باشد اما همه اینها تنها با انتخاب یک پالت رنگی مناسب اتفاق می افتد.

نکات کلیدی در انتخاب رنگ وب سایت

پیش از آنکه در بین ۱۶ میلیون رنگ گم شوید و تصمیم بگیرید که کدام رنگ را برای سایت خود انتخاب کنید آشنایی با چند اصصلاح و مفهوم اولیه و کلیدی برای هر وب دیزاینری لازم است و دانستن آن ها به شما کمک می کند انتخاب راحتی داشته باشید و بدانید که از همان ابتدا باید به سراغ کدام رنگ ها بروید.

  1. دانش تئوری رنگ ها

دانش تئوری رنگ ها متشکل از اصول  و مفاهیمی است که بر نحوه ایجاد ترکیب و هارمونی رنگ های مناسب دلالت دارد. که عبارتنداز:

  • چرخه رنگ Color Wheel

یکی از بهترین ابزارهایی که می توان به کمک آن اصول اولیه رنگ ها را درک کرد چرخه رنگ است. در این چرخه ۳ رنگ اصلی سنتی قرمز، آبی و زرد جزو رنگ های اولیه هستند که از ترکیب آن ها رنگ های ثانویه بنفش( قرمز+آبی)، نارنجی(قرمز+زرد) و سبز( آبی+زرد) تشکیل می شود. از ترکیب رنگ های اولیه و ثانویه به ۱۲ رنگ مهم در این چرخه می رسیم. با افزودن رنگ سفید به هر کدام ازین ۱۲ رنگ خالص تناژهای روشن تر و با رنگ سیاه تناژهای تیره تری بدست می آید که از ترکیب هر کدام با یکدیگر به این ۱۶ میلیون رنگ دست پیدا می کنیم.

  • نوع پالت رنگی color scheme

منظور از طرح رنگ این است که چند الگوی اصلی وجود دارند که طراحان و دیزاینرها از  آن استفاده می کنند که چینش بهتری در رنگ ها بدست آورند و هارمونی بهتری ایجاد کنند که عبارتنداز:

مونوکروم: monochrome

 

یک پالت مونوکروم مجموعه ای از خانواده یک رنگ است که از سایه ها (shades) و اشباع رنگ (satiration) مختلف در آن استفاده شده است. استفاده ازین پالت مونوکروم حس سادگی را القا می­کند اما باید دقت داشت زیرا ممکن است سایت دچار یکنواختی شود.

رنگ های مکمل: complementary

اگر به چرخه رنگی دقت کنید دو رنگی که در روبروی یکدیگر قرار گرفته اند به عنوان رنگ های مکمل شناخته می شوند. همچنین دو رنگی که در طرفین قرار دارند که مکمل تقسیم نامیده می شوند. یک نکته حرفه ای در طراحی سایت این است که از دو رنگ مکمل که تضاد زیادی دارند می توانید برای جلب توجه کاربر در برخی المان ها همچون دکمه تماس با ما و اقدامات call to action استفاده کنید.

رنگ های مشابه: Analogous

پالتی از رنگ های مشابه شامل سه رنگ متوالی در چرخه است که شباهت زیادی به یکدیگر دارند که علاوه بر اینکه رنگ هایی یکپارچه و منسجم هستند حس یکنواختی و کسل کنندگی را القا نمی کنند.

رنگ سه گانه triadic:

در این طرح رنگی باید یک مثلث با ضلع های برابر در چرخه رنگی رسم کنید و نقاط ایجاد شده رنگ های شما هستند که می توانید ازین رنگ های سه گانه بری ایجاد طراحی متنوع و در عین حال متعادل استفاده کنید.

  • دمای رنگ

در میان رنگ ها آن هایی که دارای رنگ های زرد و قرمز و ترکیبات آن ها هستند جزو رنگ های گرم و آن هایی که دارای رنگ های آبی و بنفش و یا ترکیبات آن ها هستند جزو رنگ های سرد سته بندی می شوند. رنگ ها گرم حس نشاط و یا خطر را تداعی می کنند و رنگ های سرد آرامش بیشتر و یا تم رسمی تری را ایجاد میکنند.

در هر صورت می توانید با بکاربردن رنگ های خنثی همچون سفید، طوسی و مشکی پالت رنگی متعادل تر و برای ایجاد کنتراست استفاده کنید.

  • رنگ ها و سایه ها

افزودن رنگ سفید به یک رنگ Tint و سیاه به یک رنگ shade نام دارد که سبب ایجاد سایه و روشنایی به یک رنگ می شود. هرچه سایه بیشتر باشد رنگ تیره تر است و به سمت رنگ مشکی می­رود و بالعکس هرچه سفید بیشتر باشد رنگ روشن تر خواهد بود. با بکارگیری این دو مفهوم می توانید یک پالت مونوکروم ایجاد کنید.

  • شباهت و اشباع رنگ

زمانی که یک رنگ ترکیبی دارید این موضوع که آن به کدام رنگ تشکیل دهنده خود بیشتر شباهت دارد hue از طرفی saturation غلظت رنگ، شدت رنگ و میزان اشباع رنگی را توصیف می کند و هرچه بیشتر باشد رنگ شادابتر و غلیظ تر خواهد بود و هرچه کمتر باشد رنگ پریده تر است.

  • کنتراست

کنتراست contrast یعنی تضاد رنگی. این یک مفهوم مهم در طراحی سایت است. تضاد رنگی در یک پالت رنگی از المان های سایت و همچنین رنگ پس زمینه و متون نباید کم باشد. کنتراست کم سبب میشود که یک  متن در پس زمینه مشخص نباشد و یا یک دکمه در پس زمینه دیده نشود.

یکی از کاربردی ترین پالت های رنگی را میتوانید با سایت https://coolors.co و با کدهای hex دریافت کنید و پالت مختص خود را بسازید.

  1. روانشناسی رنگ ها

می دانید که رنگ ها تأثیر مستقیمی بر رفتار و عواطف ما دارند، بنابراین باید از رنگ ها با بیشترین میزان اثرگذاری بر ناخودآگاه افراد استفاده کنید تا به آن گونه ای در وب سایت شما رفتار کنندکه شما می خواهید. روانشناسی رنگ در موفقیت یک برند و یکی از تکنیک های بازاریابی است که توسط برندها استفاده می شود.

رنگ هایی  که در سایت استفاده می شود باید متناسب با فرهنگ، اعتقاد، جنسیت، سن و نوع کسب و کار مرتبط باشد و وب دیزاینر باید مخاطب هدف خود را بشناسد.

 به عنوان مثال اغلب سایت های تعمیرات از پالت رنگی مکمل زرد آبی و یا سرمه ای خردلی استفاده می کنند. برای سایت های مربوط به سلامتی و تغذیه پالت رنگی سبز و مونوکروم آن بسیار مناسب است. برای سایت های گیم و تکنولوژی استفاده از تم های تیره مناسب است و سایت های کودکان رنگ های پرنشاط توصیه می شود. چیزی که مهم است این است که ماهیت کسب و کار با پیامی که هر رنگ القا می کند را در نظر داشته باشید.

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا کدنویسی

۹ بازديد

امروزه استفاده از وب سایت برای گسترش کسب و کار و کسب درآمد بیشتر، بسیار گسترش پیدا کرده و تمام کسب و کارهایی که به دنبال پیشرفت در شغل خود هستند، از وب سایت استفاده می‌کنند. طراحی سایت در رشت به دو صورت طراحی با وردپرس و طراحی با زبان‌های برنامه نویسی انجام می‌گیرد. اما سوالی که برای تمام صاحبان کسب و کار ایجاد می‌شود این است که کدام روش طراحی سایت بهتر است؟ سایت طراحی شده با وردپرس چه تفاوتی با سایت‌های کدنویسی دارد؟ مزایا و معایب هرکدام چیست؟
در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌ها و تفاوت طراحی سایت وردپرس با کدنویسی بپردازیم، پس اگر شما هم نمی‌دانید کدام نوع طراحی سایت مناسب است، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

وردپرس یا کدنویسی

اگر شما هم به دنبال طراحی سایت برای کسب وکار خود هستید، باید برای این کار برنامه‌ریزی کنید. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین تصمیمات برای این کار، انتخاب بین طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی است. دانستن تفاوت طراحی سایت وردپرس با کدنویسی می‌تواند به شما در این انتخاب کمک کند. در ادامه می‌خواهیم ویژگی‌های هر دو روش طراحی سایت را بررسی کنیم.

بررسی ویژگی‌های سایت طراحی شده با وردپرس

همان طور که می‌دانید، وردپرس یک نرم افزار Opensource و کاملا رایگان است که در دنیا، محبوب‌ترین CMS به شمار می‌آید. امروزه می‌توان با استفاده از وردپرس یک وب سایت استاندارد، سایت فروشگاهی، سایت شبکه اجتماعی و یا هر سایت دیگری را طراحی نمود. طبق آمار ارائه شده:

  1. بیش از 14.7 درصد از 100 وب سایت برتر دنیا به کمک وردپرس ساخته شده است.

  2. روزانه بیش از 500 وب سایت جدید با استفاده از وردپرس ساخته می‌شود.

  3.  در هر ثانیه 17 پست وبلاگی در بخش بلاگ سایت‌های وردپرسی بارگذاری می‌شود.

  4. در حال حاضر بیش از 7 میلیون وب سایت با وردپرس ساخته شده است.

  5. تا کنون بیش از 50 هزار افزونه یا پلاگین برای وردپرس شاخته شده است.

  6. وب مسترهایی که از وردپرس استفاده می‌کنند، تاکنون وب سایت‌های خود را با بیش از 120 زبان ایجاد کرده‌اند، که این میزان از نفوذ تا به اکنون در هیچ پلتفرم دیگری مشاهده نشده است.

بررسی سرعت سایت‌های وردپرس

سایت وردپرس نیازمند پایگاه داده و PHP است، که این امر روی سرعت بارگذاری آن تاثیر گذار خواهد بود. زمانی که کاربری وارد سایت شما شود، سرور، باید اطلاعات را از پایگاه داده فراخوانی کند تا بتواند آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. . این شرایط باعث افزایش زمان بارگذاری و کم شدن سرعت سایت می‌شود.

ایا کار با سایت‌های طراحی شده با وردپرس راحت است؟

در سایت وردپرس از همان ابتدا، مالکیت سایت را خودتان به عهده خواهید گرفت. کار کردن با سایت وردپرس راحت‌تر است. برای مدیریت سایت وردپرسی نیازی به داشتن برنامه نویسی ندارید و می‌توانید با استفاده از پلاگین وردپرس به راحتی امکانات جانبی را به سایت خود اضافه کرده و سایت خود را هر چه بیشتر شخصی سازی کنید.

 

 

قیمت طراحی سایت با وردپرس

استفاده از وردپرس در عین سادگی، قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هزینه طراحی سایت با وردپرس به مراتب از سایت‌های کدنویسی کمتر است و همین امر باعث شده تا عده زیادی از افراد برای طراحی سایت خود از وردپرس استفاده کنند. عوامل مختلفی بر هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیرگذارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1.    سادگی سایت وردپرسی

سایت وردپرسی ساده است، هرچه قدر cmsها پیچیده‌تر باشد هزینه طراحی آن نیز بالاتر است.

2.    افزونه‌ها

هر چه قدر تعداد و نوع افزونه‌هایی که روی سایت وردپرس نصب می‌شوند، بیشتر باشد، و هر چه افزونه‌ها کاربردی‌تر و مهم‌تر باشند، هزینه طراحی سایت نیز بیشتر خواهد شد

3.    خرید هاست

هاست یا میزبان وب، فضایی است که اطلاعات موجود روی سایت را نگهداری می‌کنند. هاست را باید در زمان طراحی سایت، از شرکت‌هایی که هاست را ارائه می‌دهند، خریداری کرد. هزینه‌های مربوط به هاست، پس از پایان هر سال نیاز به تمدید دارد و هر چه کیفیت آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

4.    خرید قالب

استفاده از قالب باعث زیبایی سایت می‌شود و هر چه هزینه بیشتری برای خرید قالب پرداخت کنید، سایت زیباتری خواهید داشت. وردپرس قالب‌های رایگانی هم دارد که البته زیبایی چندانی ندارند.

5.    دامنه

از جمله عوامل تاثیرگذار روی هزینه طراحی سایت وردپرسی، هزینه‌های مربوط به دامنه است. برای انواع مختلف دامنه باید سالیانه هزینه‌هایی پرداخت شود. دامنه‌های ملی یا همان .ir هزینه‌های کمتری نسبت به دامنه‌های بین‌المللی یا همان .com دارند.
همان طور که دیدید هزینه طراحی سایت وردپرس، ثابت نیست و براساس عوامل مختلف هزینه‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

وضعیت سئو سایت‌های وردپرسی

سئو سایت‌های طراحی شده با وردپرس، بسیار راحت‌تر از سایر سایت‌ها صورت می‌گیرد. سایت‌های طراحی شده با وردپرس را می‌توان سئو داخلی (On Page Seo) و خارجی (Off Page Seo) انجام داد و نیز این قابلیت را دارد که به شکلی منظم محتواهای مختلف روی آن قرار داد. به همین خاطر شما می‌توانید با کمترین هزینه، رتبه‌های اول گوگل را دریافت کنید

اضافه کردن قابلیت‌های جدید به سایت وردپرس

اضافه کردن امکانات و قابلیت‌های جدید در وردپرس از طریق نصب افزونه‌ها صورت می‌گیرد. برای مثال شما می‌توانید برای داشتن گالری تصاویر، تاریخ شمسی، گفت و گوی آنلاین در سایت و بسیاری از موارد دیگر از افزونه‌ها استفاده کنید

وضعیت پشتیبانی سایت وردپرس

وردپرس یک سیستم متن باز است که طرفداران زیادی دارد و بازخوردهای زیادی از طراحان وب سایت‌ها برای بهبود کارایی و رفع باگ‌های خود دریافت می‌کند. تیم پشتیبانی ورد پرس همواره بازخوردها را بررسی می‌کنند و در جهت رفع مشکلات و بهبود عملکرد در تلاش‌اند و نسخه‌های جدیدتری از وردپرس را ارائه می‌دهند. می‌توان گفت پشتیبانی سایت وردپرس شامل موارد زیر است

1.    به روزرسانی‌ها

بروزرسانی‌ها باعث اضافه شدن امکانات و ویژگی‌های جدید و نیز برطرف شدن ایرادات قبلی شده و عملکرد سایت را بهبود می‌بخشد

2.    رفع خطاهای رایج

همان طور که گفته شد پشتیبانی وردپرس در جهت رفع مشکلات آن اقدام می‌کنند. برطرف کردن خطاها و به هم ریختگی‌های مربوط به قالب‌ها و افزونه‌ها از دیگر موارد پشتیبانی در سایت وردپرس است.

بررسی ویژگی‌های سایت‌های کدنویسی شده

سایت‌های کدنویسی دارای تنوع بیشتری هستند. امکان توسعه سایت، ایجاد تغییرات گسترده، امکان ایجاد هر نوع خلاقیتی در این روش از طراحی سایت وجود دارد. البته طراحی سایت به این روش هم معایبی دارد. در ادامه به مزایا و معایب سایت کدنویسی هم اشاره خواهیم کرد.

بررسی سرعت سایت‌های کدنویسی شده

سرعت سایت در سایت‌های کدنویسی نسبت به وردپرس تلرانس بالایی دارد، زیرا زمانی که سایتی کدنویسی می‌شود، از نوشتن کدهای اضافی در سایت خودداری می‌کنند و کدنویسی را مطابق نیاز مشتری انجام می‌دهند. روش‌هایی مانند حذف فضای سفید، کاهش تعداد اسکریپت‌های آنلاین، کوچک و فشره کردن تصاویر و غیره می‌تواند به بهینه سازی سرعت سایت کمک کند.

آیا کار با سایت‌های کدنویسی راحت است؟

کار کردن با سایت‌های کدنویسی کمی دشوار تر است. اگر شما بخواهید امکانات و یا ویژگی‌هایی به این سایت‌ها اضافه کنید، باید حتما کدنویسی انجام دهید. از آن جایی که اکثر افراد زبان برنامه‌نویسی و کدنویسی را نمی‌دانند بنابراین در طراحی سایت کدنویسی، همه چیز از صفر تا صد توسط برنامه نویسان انجام می‌شود و شما نمی‌توانید به تنهایی یک ویژگی را به سایت خود اضافه کنید و یا قالب آن را تغییر دهید.

قیمت طراحی سایت کدنویسی

همان طور که گفتیم سایت‌های کدنویسی توسط برنامه نویسان و به سفارش مشتریان و براساس نیاز آن‌ها کدنویسی می‌شود. هزینه طراحی سایت با وردپرس کمتر از هزینه طراحی با کدنویسی است. قیمت طراحی سایت کدنویسی براساس نوع طراحی، کارکرد و خدماتی که در آن ارائه می‌شود متفاوت است.

وضعیت سئو سایت‌های کدنویسی

با استفاده از کدنویسی می‌توان سئو سایت رانیز بهبود بخشید. استفاده از کدها برای پیدا کردن یو آر ال‌های مورد علاقه موتورهای جست و جو، ارتقاء سرعت سایت و غیره همگی سئو سایت را بهبود می‌بخشد

اضافه کردن قابلیت‌های جدید به سایت کدنویسی شده

اضافه کردن قابلیت‌های جدید به سایت برنامه نویسی، نیازمند کدنویسی توسط برنامه نویسان است. همان طور که گفته شد، شما برای اضافه کردن هر نوع قابلیت و ویژگی جدیدی باید کدنویسی انجام دهید.

وضعیت پشتیبانی سایت کدنویسی

همان طور که اشاره کردیم، طراحی سایت‌های کدنویسی توسط برنامه نویسان انجام می‌شود. در هنگام سفارش طراحی سایت، باید به پشتیانی انجام شده هم توجه داشته باشد. معمولا تیم‌هایی که کدنویسی سایت انجام می‌دهند، به مدت یکسال سایت را به صورت رایگان پشتیبانی می‌کنند، به این معنا که اگر مشکلی پیش بیاید آن را برطرف می‌کنند و یا اگر شما نیاز به افزودن ویژگی یا امکاناتی خاص در سایت داشتید می‌توانید از پشتیبانی استفاده کنید.

مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس

1.    یکی از مزایای سایت وردپرس، هزینه آن است. هزینه طراحی سایت‌های وردپرسی نسبت به سایت‌های کدنویسی کمتر است

2.    زمان آماده سازی سایت وردپرسی کم‌تر از سایت‌های کدنویسی است.

معایب طراحی سایت با وردپرس عبارت‌اند از:

1.    در سایت‌های وردپرسی، توانایی شما در دستکاری ظاهر سایت بسیار کم است

2.    امنیت کمتری دارد
3.    نمی‌توانید در موضوعات زیادی فعالیت داشته باشید
4.    تعداد فایل‌ها در سایت‌های وردپرسی با افزایش تعداد فیچرهای سایت، رشد تصاعدی خواهند داشت و ممکن است از مرحله‌ای به بعد باعث کندی سایت شود.

مزایا و معایب طراحی سایت کدنویسی

1.    امنیت بیشتری دارد
2.    توانایی شما در تغییر ظاهر سایت زیاد است.
3.    می‌توانید در موضوعات زیادی فعالیت داشته باشید.
4.    اگر بعد از مدتی کسب و کارتان پیشرفت کرد، امکان رشد و توسعه وجود دارد.

معایب طراحی سایت کدنویسی عبارت‌اند از:

1.    طراحی سایت کدنویسی زمان بیشتری لازم دارد.
2.    هزینه بیشتری دارد.

انتخاب سایت وردپرسی یا کدنویسی

در این مقاله سعی کردیم تا فرق سایت وردپرس و برنامه نویسی، مزایا و معایب هرکدام و هزینه هر کدام را برای شما توضیح دهیم. اگر هنوز هم شک دارید که طراحی سایت با کدام روش برای کسب و کار شما مناسب است و یا می‌خواهید انتخاب درست‌تری داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید؛ می‌توانید از مشاوره برنامه نویسی و طراحی سایت کارمنتو کمک بگیرید.
کارمنتو با در اختیار داشتن مشاوران و افراد متخصص در این زمینه می‌تواند با بررسی کسب و کار و بوجه شما، به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید یک سایت حرفه‌ای برای کسب و کار خود داشته باشید و موجب رشد کسب و کارتان شوید.

عفونت قارچی واژن چیست؟

۷ بازديد

عفونت های مخمری واژن، که به آن "عفونت های واژن کاندیدا" نیز می گویند، معمولا توسط قارچ کاندیدا آلبیکنس ایجاد می شود. در طول زندگی، 75 درصد از زنان احتمالا حداقل یک عفونت کاندیدا واژینال دارند و تا 45 درصد به دو یا بیشتر مبتلا هستند. زنان در صورتی که بدنشان تحت استرس ناشی از رژیم غذایی نامناسب، کمبود خواب، بیماری یا زمانی که باردار هستند یا آنتی بیوتیک مصرف می کنند ، بیشتر در معرض ابتلا به عفونت های قارچی واژن هستند. زنان مبتلا به دیابت یا بیماری های سرکوب کننده سیستم ایمنی مانند عفونت HIV نیز در معرض خطر بیشتری هستند.

برای مشاوره با دکتر خوب برای درمان عفونت زنان در تهران اینجا کلیک کنید.

 

علائم

علائم عفونت قارچی واژن عبارتند از:

  • خارش یا درد واژن
  • ترشحات ضخیم، سفید و پنیر مانند
  • ناراحتی "سوزش" در اطراف دهانه واژن، به خصوص اگر ادرار آن ناحیه را لمس کند
  • درد یا ناراحتی در طول رابطه جنسی.

تشخیص

پزشک بر اساس علائم شما به عفونت مشکوک خواهد شد. پزشک معاینه لگنی را برای بررسی التهاب و ترشحات سفید رنگ در واژن و اطراف دهانه واژن انجام می دهد. پزشک شما همچنین ممکن است نمونه ای از ترشحات واژن را برای معاینه سریع زیر میکروسکوپ در مطب بگیرد.

 

مدت زمان مورد انتظار

درمان مناسب تا 90 درصد از عفونت های قارچی واژن را در عرض 2 هفته یا کمتر، اغلب در عرض چند روز، درمان می کند. تعداد کمی از افراد دچار عفونت های مکرر خواهند شد. معمولاً این موارد با درمان مکرر بهبود می یابند. با این حال، بیمارانی که اپیزودهای تکراری و غیرقابل توضیح دارند باید برای دیابت یا HIV - 2 شرایطی که خطر ابتلا به واژینیت کاندیدا را افزایش می‌دهند، آزمایش شوند.

پیشگیری

برای کمک به جلوگیری از عفونت قارچی واژن، می توانید پیشنهادات زیر را امتحان کنید:

  • ناحیه تناسلی خارجی را تمیز و خشک نگه دارید.
  • از صابون های تحریک کننده (از جمله حمام حباب)، اسپری های واژینال و دوش ها خودداری کنید.
  • تامپون و نوار بهداشتی را مرتباً عوض کنید.
  • لباس زیر نخی گشاد (به جای نایلون) بپوشید که رطوبت را به دام نمی اندازد.
  • پس از شنا، به جای نشستن طولانی مدت در لباس حمام خیس، سریع لباس خشک خود را بپوشید.
  • آنتی بیوتیک ها را فقط در صورت تجویز پزشک مصرف کنید و هرگز آنها را بیشتر از دستور پزشک مصرف نکنید.
  • اگر دیابتی هستید، سعی کنید سطح قند خون خود را به شدت کنترل کنید.

درمان

ساده ترین و راحت ترین درمان عفونت کاندیدا واژینال، یک دوز تک دوز فلوکونازول خوراکی است ( Diflucan Oral، نسخه های عمومی). در زنان باردار نباید مصرف شود.

عفونت‌های قارچی واژن را می‌توان با داروهای ضد قارچ بدون نسخه یا نسخه‌ای که مستقیماً به‌صورت قرص، کرم، پماد یا شیاف وارد واژن می‌شوند، درمان کرد. این داروها عبارتند از بوتوکونازول ، کلوتریمازول ، میکونازول ، تیوکونازول و ترکونازول .

درمان شرکای جنسی معمولاً ضروری نیست، زیرا بیشتر عفونت‌های قارچی واژن از طریق جنسی منتقل نمی‌شوند. با این حال، اگر شریک جنسی مرد علائم بالانیت کاندیدا (قرمزی، تحریک و/یا خارش در نوک آلت تناسلی) را نشان دهد، ممکن است نیاز به درمان با کرم یا پماد ضد قارچ داشته باشد.

هر زنی که برای اولین بار علائم عفونت واژن را تجربه می کند باید به پزشک مراجعه کند. این مهم است که مطمئن شوید که ترشحات و ناراحتی واژن ناشی از قارچ است و نه عفونت های مقاربتی مانند سوزاک ، کلامیدیا یا تریکومونیازیس .

حدود 5 درصد از زنان مبتلا به عفونت قارچی واژن دچار کاندیدیازیس عود کننده ولوواژینال (RVVC) می شوند که به عنوان 4 یا بیشتر عفونت قارچی واژن در یک دوره 1 ساله تعریف می شود. اگرچه RVVC در زنان مبتلا به دیابت یا سیستم ایمنی ضعیف شایع‌تر است، اکثر زنان مبتلا به RVVC هیچ بیماری زمینه‌ای ندارند که آنها را مستعد ابتلا به عفونت‌های مکرر کاندیدا کند.

متخصصان پزشکی به بررسی موثرترین راه برای درمان RVVC ادامه می دهند. یک درمان پیشنهادی 10 روز مصرف روزانه فلوکونازول خوراکی یا استفاده روزانه از یک ماده موضعی و به دنبال آن یک دوز فلوکونازول خوراکی یک بار در هفته به مدت شش ماه است. یک روش جایگزین استفاده از کرم کلوتریمازول دو بار در هفته به مدت شش ماه پس از دوره 10 روزه اولیه است.

 

سئو منفی چیست

۷ بازديد

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک روش پویا است که برای همگامی با خواسته های مدرن جویندگان اطلاعات برای همیشه در حال تغییر است. امروزه رتبه بندی در صفحه اول جستجوی گوگل یک شاهکار بزرگ است که نیازمند تحقیق متفکرانه کلمات کلیدی، توسعه محتوا، استراتژی اجتماعی، اندازه گیری کمپین و بهینه سازی در سایت است.برای مشاوره سئو سایت دربندر انزلی اینجا کلیک کنید

به عبارت دیگر، یک رویکرد نسبتا وقت‌گیر، جامع و مثبت به سئو به سایت شما کمک می‌کند تا با برآوردن نیازهای خاص مخاطبان، به بالاترین سطح صعود کند.     

جای تعجب نیست که چند سیب بد وجود دارند که تمایلی به تلاش یا سرمایه گذاری برای توسعه مناسب وب سایت خود ندارند. در عوض، آنها میانبرها – تاکتیک‌های سئوی منفی – را ترجیح می‌دهند که هدفشان از بین بردن رقابت صادقانه و گرفتن آن نقاط برتر از طریق فریب است. برخی از تمرین‌کنندگان عمداً سئوی منفی را برای به دست آوردن نتایج سریع برای مشتریان خود تمرین می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به‌طور ناخواسته به این ترفندها می‌افتند، زیرا چیز بهتری نمی‌دانند.   

برای کسب‌وکارهای اخلاقی مانند شما، دانستن چگونگی شناسایی بازیگران منفی سئو در بازار و پاسخ سریع برای حفظ موقعیت رقابتی شما بسیار مهم است.  

سئو منفی چیست؟

سئو منفی که گاهی اوقات به آن سئو کلاه سیاه نیز می گویند، شامل استفاده از تاکتیک های مخرب در سایت شما برای لکه دار کردن اعتبار شما نزد گوگل و سرقت رتبه بندی موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مهم برای استفاده در سایت رقیب است. در گذشته، سئو منفی ممکن است به سادگی ربودن سایت شما با تبلیغات بنری مشکوک باشد. با این حال، سئو منفی امروزی بسیار پیچیده تر و پیچیده تر شده است.  

نمونه هایی از سئو منفی

  • ایجاد پیوند: بازیگران بد می توانند لینک های با کیفیت پایین را از سایت هایی که صرفاً با هدف نگهداری لینک های بی فایده، هرزنامه و نامرتبط ایجاد شده اند، به وب سایت شما نشان دهند.
  • ارسال محتوای تکراری: کپی و چسباندن محتوای شما و انتشار آن در چندین سایت در سراسر اینترنت یکی از ساده ترین روش هایی است که اسپمرها برای جریمه کردن سایت شما از آن استفاده می کنند.
  • اصلاح محتوا: این شامل اجرای اسکریپت های نامرئی از قالب های سرصفحه یا پاورقی است.
  • ایجاد پروفایل‌های جعلی در رسانه‌های اجتماعی:  ارسال‌کنندگان هرزنامه اغلب از طریق رسانه‌های اجتماعی حمله می‌کنند، حساب‌هایی را در فیس‌بوک یا توییتر با نام شرکت ایجاد می‌کنند و نظرات منفی منتشر می‌کنند یا پست‌هایی با کیفیت پایین ارسال می‌کنند تا شهرت خود را از بین ببرند.
  • فهرست‌زدایی سایت: این شامل تغییر فایل robots.txt در سرور برای حذف شما از جستجو است.
  • خزیدن اجباری: کاهش سرعت وب‌سایت‌ها راهی آسان برای آسیب‌رسانی به متخصصان سئو منفی است. با خزیدن اجباری سایت، مالیات بر بار سرور و در نهایت از کار انداختن سایت، متخصصان سئو منفی می توانند سایت شما را کاهش دهند یا رتبه آن را کاهش دهند.
  • ارتکاب کلاهبرداری کلیک:  یک ربات CTR برنامه‌ریزی‌شده به‌دنبال کلمات کلیدی اصلی و عبارات مارک سایت می‌گردد، سپس روی فهرست کلیک می‌کند تا به سرعت به صفحه درخواست موتور جستجو بازگردد. زمانی که گوگل حدس بزند که مالک سایت ممکن است در تلاش برای "بازی کردن سیستم" باشد، سایت حذف می شود.
  • افزودن بدافزار: اگر بدافزار به سایت شما حمله کند، Google ممکن است به کاربران هشدار دهد که "این سایت ممکن است هک شود" قبل از بازارسال و باعث کاهش شدید ترافیک شود.

آیا می خواهید رتبه بندی موتورهای جستجوگر خود را به طور ناگهانی افزایش دهید؟ چک لیست 15 نقطه ای ضروری SEO فنی ما را همین امروز دانلود کنید!

گوگل در مورد سئو منفی چه می گوید؟

جامعه آنلاین وب مسترها و بازاریابان از اعتراف Google Webmaster به وجود سئو منفی در سال 2012 شوکه و نگران شد. از آن زمان، Google Webmaster Matt Cutts به ما اطمینان می دهد، "طبق تجربه من، افراد زیادی هستند که در مورد سئو منفی صحبت می کنند. ، اما تعداد بسیار کمی از مردم آن را امتحان می کنند. و تعداد کمتری از آنها واقعاً موفق می شوند.» او همچنین ادامه داد که کسب‌وکارهای کوچک نباید نگران هدف قرار گرفتن سئوی منفی باشند، زیرا این تاکتیکی است که طبق گزارش‌ها فقط در بازارهای تخصصی کسب‌وکارهای بزرگ‌تر و بسیار رقابتی استفاده می‌شود.

آیا گوگل کاری در مورد سئوی منفی انجام می دهد؟

البته، گوگل انواع کارها را در قسمت پشتی انجام می دهد. آنها نمی توانند دقیقاً توضیح دهند که در هر به روز رسانی چه اتفاقی می افتد، زیرا ارسال کنندگان هرزنامه بلافاصله دست به کار می شوند تا راه هایی برای بهره برداری از الگوریتم های جدید بیابند.

ویژگی «رد کردن پیوند» که در اکتبر 2012 عرضه شد، پاسخ عمومی گوگل به نگرانی در مورد سئو منفی بود. این ابزار به مدیران وب‌سایت‌ها از فعالیت دستی هرزنامه یا لینک‌های غیرطبیعی اطلاع می‌دهد و به این گزینه اجازه می‌دهد تا لینک‌های برگشتی را از لینک دادن به سایت و/یا دامنه خود رد کنند. با پرداختن به مشکل از طریق یک فایل متنی ساده از فهرست‌های URL، گوگل کنترل فعالیت‌های جعلی را آسان‌تر می‌کند. 

با این حال، گوگل همچنین از شما می‌خواهد که از توانایی آن‌ها در پاداش دادن به سایت‌های خوب و مجازات افراد بد اطمینان داشته باشید. آنها توضیح دادند: " بیشتر سایت ها نیازی به استفاده از این ابزار ندارند ." 

چگونه وب سایت خود را در برابر حملات منفی سئو ایمن کنیم؟

تضمین های گوگل برای مالک وب فعال کافی نیست. خوشبختانه، چندین راه برای محافظت فعال از وب سایت شما وجود دارد. 

 

1. اعلان‌های ایمیل را از کنسول جستجوی Google فعال کنید.

اکنون تمام اطلاعات و مسائل مربوط به وب سایت شما می تواند در خط مقدم ذهن شما باشد. وقتی دیدید چه خبر است، می‌توانید استراتژی‌های پیشرفته‌تری را برای جلوگیری از سئوی منفی به کار بگیرید، از جمله نظارت بر بک لینک‌های وب‌سایت، رد کردن (یا حذف) بک لینک‌های مشکوک، و ایمن‌سازی وب‌سایت خود در برابر بدافزارها/هکرها.

 

2. مراقب بک لینک های خود باشید.

پلتفرم های مدیریت دید آنلاین مانند Semrush به شما کمک می کند تا از طریق خلاصه ای از تغییرات ایمیل، بک لینک های خود را نظارت کنید. ایجاد بک لینک برای تأثیر منفی بر وب سایت ها از وب سایت های با کیفیت پایین، ابزار مورد علاقه متخصصان سئو منفی است.



3. بک لینک های مهم خود را از نزدیک تماشا کنید.

باز هم، ابزاری مانند Semrush بسیار ارزشمند است. مهم‌ترین بک لینک‌های خود را علامت‌گذاری کنید و از حذف آنها مطلع شوید. می توانید با مدیران وب سایت ها تماس بگیرید و بخواهید بک لینک های ارزشمند بازیابی شوند تا وضعیت جستجو را از دست ندهید.



4. از وب سایت خود در برابر هکرها و بدافزارها محافظت کنید.

با وجود همه هک‌های پرمخاطب و نفوذهای پرهزینه داده‌ها در اخبار این روزها، تقویت امنیت وب‌سایت خود در برابر حملات بدافزار بدافزار هرگز مهم نبوده است. خوشبختانه، مراحل آسان و مقرون به صرفه ای وجود دارد که می توانید برای این کار انجام دهید، مانند:

  • استفاده از رمز عبور قوی مدیر
  • استفاده از احراز هویت دو مرحله ای در صورت وجود
  • نگهداری وب سایت به روز
  • نصب افزونه های امنیتی (اگر کاربر HubSpot هستید ، در مورد ابزارهای امنیتی داخلی در اینجا بخوانید )
  • ایجاد سیستم پشتیبان گیری خودکار

5. مراقب سارقان و کپی‌کنندگان محتوا باشید.

Copyscape می تواند به شما کمک کند در صورت وجود نسخه های دیگری از محتوای خود را در جای دیگری در اینترنت پیدا کنید. 

 

6. مراقب منشن های رسانه های اجتماعی خود باشید.

از طریق داشبوردهای صفحه اجتماعی خود نقش فعالی در مدیریت رسانه های اجتماعی بازی کنید. HubSpot، Hootsuite و Social Mention ابزارهای گوش دادن اجتماعی را ارائه می دهند که هر زمان نام شما در رسانه های اجتماعی ذکر شد به شما هشدار می دهند. هنگامی که ذکر می شود، مطمئن شوید که هر گونه نگرانی را مستقیماً و به سرعت برطرف می کنید تا از انتشار تبلیغات بد جلوگیری کنید.



7. سرعت بارگذاری وب سایت خود را افزایش دهید.

هشدارهای گوگل آنالیتیکس زمانی که زمان بارگذاری وب‌سایت شما کاهش می‌یابد برای شما ایمیل می‌فرستد، بنابراین می‌توانید زمان و دلیل وقوع آن را شناسایی کنید. ممکن است لازم باشد کش را فعال کنید، افزونه‌ها یا افزونه‌های ذخیره‌سازی منابع را حذف کنید، اندازه‌های تصویر خود را بهینه کنید، از شر کدهای اضافی خلاص شوید، یا اقداماتی را برای مسدود کردن فعالیت‌های هرزنامه انجام دهید.

اولین مطالب آزمایشی من

۵ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۷ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.