بهترین شرکتهای طراحی سایت و سئو در رشت و استان گیلان
اگر به دنبال شرکتهای حرفهای طراحی سایت و سئو در رشت هستید، استان گیلان دارای مجموعههای متخصص و باتجربه در این زمینه است. در این لیست، شرکت خجسته وب را به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه معرفی میکنیم و سپس سایر شرکتهای مطرح را بررسی خواهیم کرد.
اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در رشت هستید، خجسته وب یکی از گزینههای پیشرو است. همچنین سایر شرکتهای لیست شده نیز خدمات باکیفیتی ارائه میدهند. برای انتخاب نهایی، نمونه کارها، نظرات مشتریان و قیمتها را مقایسه کنید
دهها «نکته و ترفند» برای بهروزرسانی محتوای وبسایت وجود دارد - اما اگر برخی از توصیههای سنتی، مانند «بهروز ماندن با روندهای فعلی» یا «بررسی فعالیتهای رقبا» را دنبال کنید، ممکن است زمان زیادی را صرف بهروزرسانی صفحاتی کنید که نیازی به بهروزرسانی ندارند یا ویرایش محتوای قدیمی که نتیجهای در پی ندارد، کنید.
برای انجام بهروزرسانیهای مؤثر در محتوای وبسایت، به یک فرآیند مشخصتر نیاز دارید - تا بتوانید بهروزرسانیهای استراتژیک را فقط زمانی که پستها به آنها نیاز دارند، انجام دهید.
ما یک راهنمای جامع در مورد بهروزرسانی محتوای وبسایت نوشتیم، اما در این پست، استراتژی خود را به صورت مرحلهای تجزیه و تحلیل میکنیم تا بتوانید بهترین شیوهها را برای بهروزرسانی محتوای وبسایت بیاموزید و ببینید که چگونه نرمافزار بهینهسازی موتور جستجو ما در این فرآیند کمک میکند.
۱. محتوای وبسایتی که نیاز به بهروزرسانی دارد را شناسایی کنید
ابتدا، صفحات وبسایتی را که نیاز به بهروزرسانی دارند، شناسایی کنید. میتوانید این کار را با بررسی صفحات وبسایت فعلی خود انجام دهید - اگر هنوز فهرستی از محتوا تهیه نکردهاید، میتوانید نحوه انجام این کار را اینجا بیاموزید .
خلاصه، باید موارد زیر را در اولویت قرار دهید:
صفحاتی که در ابزار فهرست محتوای Clearscope امتیاز پایینی دارند (در ادامه بیشتر در این مورد توضیح داده خواهد شد).
صفحاتی که برای کلمات کلیدی هدف رتبه خوبی ندارند - میتوانید این صفحات را با استفاده از داشبورد ردیابی رتبه (موجود در ابزارهای بازاریابی دیجیتال مانند Ahrefs و Semrush ) شناسایی کنید.
صفحاتی که ترافیک ارگانیک یا تبدیل زیادی دریافت نمیکنند - این صفحات معمولاً با صفحاتی که رتبه خوبی ندارند همپوشانی دارند، اما میتوانید از ابزاری مانند کنسول جستجوی گوگل یا گوگل آنالیتیکس برای شناسایی سایر محتوای سایت با عملکرد پایین (مثلاً صفحاتی با نرخ پرش بالا) استفاده کنید.
محتوای همیشه سبز یا صفحات وبی که بیش از ۱۲ ماه پیش منتشر شدهاند.
محتوایی که به تاریخها/سالهای خاصی اشاره میکند - برای مثال، پستی که در عنوان یا توضیحات متای آن عبارت «راهنمای بررسی ۲۰۲۲» آمده است.
صفحاتی با تجربه کاربری ضعیف - طراحی وبسایت خود را بهروزرسانی کنید، افزونههای سایت خود را بررسی کنید، روندهای طراحی را بررسی کنید و غیره.
صفحاتی با معیارهای پایینتر از حد متوسط (مثلاً ترافیک وبسایت، نرخ تبدیل، اهداف تجاری).
سپس، پس از اینکه مشخص کردید کدام صفحات باید دوباره بهینه شوند، میتوانید یک برنامه و جدول زمانی (واقعبینانه) برای کار بر روی بهروزرسانیها تهیه کنید.
بقیه مقاله فرض میکند که شما نیازی به بهروزرسانی طراحی وب یا طراحی مجدد کامل وبسایت خود ندارید.
موجودی محتوای Clearscope: نحوه کار آن
ویژگی فهرست محتوای ما به عنوان یک مخزن زنده از محتوای وبسایت عمل میکند - میتوانید تمام صفحات وب موجود خود را پیگیری کرده و هنگام انتشار محتوای جدید، URLها را اضافه کنید.
در این داشبورد، ما به شما نشان میدهیم که هر محتوا چقدر برای کلمات کلیدی هدف خود بهینه شده است، بنابراین میتوانید به راحتی تشخیص دهید که کدام پستها نیاز به بهروزرسانی دارند. ابزار ما همیشه الگوریتم گوگل و تغییرات رتبهبندی را رصد میکند تا نمرات محتوا را به صورت لحظهای نمایش دهد. در صورت مشاهدهی افت امتیاز، میتوانید به این داشبورد مراجعه کرده و پستها را بهروزرسانی کنید.
شما میتوانید تعداد نامحدودی لینک به این داشبورد اضافه کنید، زیرا ما برای تیمهایی که حجم بالایی از محتوا را مدیریت میکنند، برنامههای سفارشی ارائه میدهیم.
۲. از گزارشهای محتوای سئو برای بهینهسازی مجدد پستها برای کلمات کلیدی هدف استفاده کنید
بسته به میزان و نوع محتوایی که نیاز به بهروزرسانی دارد، روشهای مختلفی برای بهروزرسانی و بهینهسازی مجدد محتوا وجود دارد. بله، بررسی رتبهبندیهای قبلی برای کلمه کلیدی هدف و انجام تجزیه و تحلیل رقبا مفید است، اما شما همچنین به گزارشهای هدفمندتری برای هدایت فرآیند ویرایش نیاز دارید تا مطمئن شوید که به اطلاعات مرتبط دست مییابید.
Clearscope دقیقاً همین را ارائه میدهد - ابزار ما از پردازش زبان طبیعی برای تجزیه و تحلیل آنچه در حال حاضر برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبهبندی شده است استفاده میکند و گزارشهای دادهمحور را با بینشهای واضح و عملی ارائه میدهد. از گزارشهای ما برای بهروز نگه داشتن محتوا، بهروزرسانیهای اساسی محتوا یا نوشتن محتوای جدید از ابتدا استفاده کنید.
گزارشهای محتوای Clearscope: نحوه کار آن
گزارشهای ما شامل سه عنصر کلیدی است:
تب اصطلاحات - این شامل تمام اصطلاحات، عبارات و عناوین پیشنهادی است. ما در هر گزارش ۵۰ تا ۷۰ اصطلاح را در نظر میگیریم و انواع مختلف اصطلاحات را نیز میپذیریم، بنابراین شما با توصیهها مواجه نمیشوید و پستها پر از کلمات کلیدی به نظر نمیرسند. ما همچنین جزئیاتی در مورد اهمیت و پیشینه اصطلاحات پیشنهادی ارائه میدهیم تا بتوانید در مورد هر موضوع و نحوه صحبت در مورد آن بیشتر بدانید.
تب تحقیق - این شامل اطلاعاتی از صفحه نتایج موتور جستجو (SERP)، مانند مضامین مورد بحث، سوالات مورد پاسخ و استنادهای متداول است (بنابراین میتوانید مرتبطترین منابع را مشاهده کرده و فرصتهای لینکسازی داخلی را پیدا کنید که به شما در ایجاد اعتبار در این حوزه کمک میکند ).
تب طرح کلی - این شامل تعدادی طرح کلی تولید شده توسط هوش مصنوعی است که میتوانید از آنها برای درک موضوعات کلی و هدایت فرآیند طرح کلی خود استفاده کنید .
ما همچنین یک نقشه اصطلاحات و برگه رقبا داریم ، بنابراین میتوانید عمیقتر به پیشنهادات ما نگاهی بیندازید و نتایج موتور جستجو را تجزیه و تحلیل کنید.
اگر محتوای شما فقط به یک ویرایش سبک نیاز دارد، میتوانید بهروزرسانی خود را با بررسی لیست اصطلاحات و عبارات و تدوین برنامهای برای گنجاندن بیشتر موضوعات پیشنهادی شروع کنید. شما حتی میتوانید بر اساس اصطلاحات «استفاده نشده» مرتبسازی کنید و به راحتی سرعت پست را به حالت عادی برگردانید.
همچنین میتوانید ویژگی برجستهسازی را فعال کنید تا ببینید از کدام اصطلاحات قبلاً استفاده کردهاید و بدون حذف اطلاعات مرتبط، محتوای موجود را ویرایش کنید. ما تعداد کلمات، امتیاز محتوا و سطح خوانایی را در حین کار به شما نشان میدهیم تا مطمئن شوید که بهروزرسانیهای مؤثری انجام میدهید.
اگر پست شما نیاز به بهروزرسانی اساسیتری دارد ، میتوانید ویرایشهای خود را با بررسی طرحهای پیشنهادی و مضامین کلیدی از برگه تحقیق شروع کنید. این کار زمینه بیشتری در مورد آنچه که به این کلمه کلیدی (و هدف جستجوی مخاطب هدف ) مرتبط است، فراهم میکند، بنابراین میتوانید پست خود را با جزئیات مفیدتری اصلاح کنید.
سپس میتوانید به فهرست اصطلاحات پیشنهادی مراجعه کنید تا بخشهای خود را با محتوای ارزشمند و باکیفیت پر کنید.
باز هم، میتوانید پیشرفت خود را در حین کار زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید تغییراتی که ایجاد میکنید تأثیر مثبتی خواهند داشت (یعنی به شما کمک میکنند در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شوید، ترافیک بیشتری دریافت کنید و خوانندگان جدید و مشتریان بالقوه را جذب کنید).
نکته حرفهای: آژانسهای بازاریابی محتوا با چندین نویسنده یا فریلنسر میتوانند از قابلیت «گزارشهای اشتراکگذاری» ما برای ارسال گزارشهای محتوا به هر یک از اعضای تیم خود استفاده کنند. سپس، همه میتوانند از Clearscope در گردش کار خود استفاده کنند و از همان ابتدا محتوای بهینهشده برای سئو بنویسند (و وظیفه بهینهسازی پستها بر عهده یک ویرایشگر نیست).
میتوانید در ویدیوی آزمایشی زیر درباره Clearscope Reports اطلاعات بیشتری کسب کنید:
۳. لینکها، تصاویر، اطلاعات متا و تاریخها را بهروزرسانی کنید و پست را برای آخرین بار بررسی کنید.
همزمان با بهروزرسانی محتوا، باید پست خود را نیز مرور کنید و:
بررسی کنید که تمام اطلاعات دقیق و بهروز باشند - همچنین باید تصاویر، نمودارها، ویدیوها و غیره پشتیبان را در صورت قدیمی بودن، بهروزرسانی کنید.
فراخوانهای استراتژیک (CTA) اضافه کنید که خوانندگان را به برداشتن گام بعدی در کسب و کار شما هدایت کند (مثلاً، ثبت نام برای نمایش نسخه نمایشی محصول، درخواست مشاوره و غیره).
عناوین و توضیحات متا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهروز و مرتبط هستند.
محتوای خود را با توصیفات جدید و مطالعات موردی مشتریان، بهروز کنید.
سپس، پست خود را برای آخرین بار بخوانید تا مطمئن شوید که اصلاح شده و آماده انتشار در وبسایت شما است.
۴. محتوای بهروز شده را در صفحه وب موجود منتشر کنید
Clearscope با وردپرس ادغام میشود، بنابراین میتوانید محتوا را در CMS بهروزرسانی کنید و فوراً ویرایشها را به صفحه اصلی منتقل کنید.
Clearscope Reports یک ویرایشگر داخلی دارد و ما همچنین با Google Docs یکپارچهسازی کردهایم، بنابراین میتوانید در هر یک از این ابزارها تغییراتی ایجاد کنید و محتوا را کپی کنید.
توجه: اگر میخواهید آدرس صفحه وب را بهروزرسانی کنید، باید ریدایرکت 301 را نیز پیادهسازی کنید، بنابراین هر لینک قدیمی به پست (داخلی یا خارجی) کاربران را به صفحه بهروزرسانیشده وبسایت هدایت میکند. این به عنوان وسیلهای برای رسیدن به هدف عمل میکند، اما ما انجام این کار را زیاد توصیه نمیکنیم زیرا ریدایرکتها میتوانند بر سئو و عملکرد تأثیر منفی بگذارند.
اگر آدرس اینترنتی (URL Slug) را بهروزرسانی کنید، باید آدرس اینترنتی جدید را به فهرست محتوای خود اضافه کنید. اگر هیچ تغییر مسیری وجود نداشته باشد، پیوندها به محتوای موجود به طور خودکار در فهرست محتوای شما بهروزرسانی میشوند.
۵. محتوای بهروز شده وبسایت را در فهرست محتوای Clearscope رصد کنید (و در صورت نیاز، بهروزرسانیهای بعدی را انجام دهید)
فهرست محتوای Clearscope به طور خودکار هنگام بهروزرسانی صفحات وب موجود، بهروزرسانی میشود تا بتوانید همیشه جدیدترین امتیازهای محتوا را مشاهده کنید. (همانطور که در بالا اشاره کردیم، تنها زمانی که نیاز به بهروزرسانی فهرست محتوای خود دارید، زمانی است که محتوای جدیدی منتشر میکنید یا آدرس اینترنتی یک صفحه را بهروزرسانی میکنید.)
سپس، اگر متوجه شدید که امتیاز محتوا دوباره کاهش یافته است، میتوانید مراحل بالا را تکرار کنید تا محتوای سایت که از نظر سئو بهینه شده است را حفظ کنید و مطمئن شوید که رتبهبندیها آسیبی نمیبینند.
با Clearscope، دقیقاً میدانید چه زمانی محتوا نیاز به بهروزرسانی دارد و ابزارهای لازم برای بهروزرسانیهای مؤثر را در اختیار دارید.
و فراموش نکنید که محتوای بهروز شده را توزیع و تبلیغ کنید. با اشتراکگذاری مقاله در رسانههای اجتماعی و درخواست خزش مجدد صفحه توسط گوگل در کنسول جستجوی گوگل، شروع کنید.