مزایای یک صفحه اصلی با طراحی خوب

۳ بازديد

مزایای یک صفحه اصلی با طراحی خوب

یک طراحی ساده برای صفحه اصلی، به مخاطبان شما در سایتتان خوشامد می‌گوید، به آنها می‌گوید که در مرحله بعد از آنها چه می‌خواهید و به آنها اجازه می‌دهد سایت شما را با عمق بیشتری بررسی کنند.

شما می‌توانید به یک طراحی ساده صفحه اصلی پیچیدگی اضافه کنید، اما نمی‌خواهید با یک آشفتگی و بی‌نظمی شروع کنید و مجبور شوید آن را به صورت گزینشی هرس کنید. همیشه با اصول اولیه شروع کنید.

در صفحه اصلی خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟ مخاطبان شما چه انتظاری خواهند داشت؟ و کدام عناصر در اولویت قرار دارند؟

وقتی بتوانید به این سؤالات پاسخ دهید، اطلاعات لازم برای طراحی بهتر صفحه اصلی را خواهید داشت. در طراحی وب، عناصر صفحه اصلی اهداف بسیار خاصی دارند.

برای سفارش طراحی سایت در لاهیجان با خجسته وب تماس بگیرید

کمک به مخاطبان هدف برای آشنایی با کسب و کار شما

بسیاری از بازدیدکنندگان وب‌سایت شما ابتدا صفحه اصلی شما را پیدا می‌کنند. با توجه به این نکته، باید اولین تأثیر خوبی بر آنها بگذارید.

صفحه اصلی شما باید حس ارزش‌ها، پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) و هدف شرکت شما را ارائه دهد. اگر بتوانید این اطلاعات را به طور مؤثر منتقل کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان بالقوه را جذب کنید.

بهبود تجربه کاربری در وب‌سایت شما

مصرف‌کنندگان با یک هدف از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند. این هدف می‌تواند بررسی خط تولید شما، خواندن پست‌های وبلاگ شما یا فهمیدن اینکه آیا نوع خاصی از خدمات را می‌فروشید یا خیر، باشد.

صرف نظر از این، شما می‌خواهید آن مصرف‌کننده را به صفحه مناسب هدایت کنید. طراحی صفحه اصلی شما باید با ارائه ناوبری بصری و درک چگونگی جریان وب‌سایت شما، این انتقال را تسهیل کند.

افزایش تبدیل‌ها

شما می‌خواهید بازدیدکنندگان وب‌سایت تبدیل به مشتری شوند، اما اگر انگیزه و فرصت لازم را به آنها ندهید، این اتفاق نمی‌افتد. شاید بخواهید یک لیست ایمیل ایجاد کنید، اما اگر بازدیدکنندگان نتوانند فرم ثبت نام را پیدا کنند، پایگاه داده شما خالی خواهد ماند.

با دسترسی آسان به این اطلاعات در صفحه اصلی خود، شاهد افزایش نرخ تبدیل خواهید بود.

راه دیگر برای افزایش نرخ تبدیل، ایجاد یک برداشت اولیه قوی با صفحه اصلی شماست. اگر بازدیدکنندگان از تجربه خود در وب‌سایت شما لذت ببرند، احتمال بیشتری وجود دارد که در آینده آن را به خاطر بسپارند. شاید امروز فروشی نداشته باشید، اما آن مشتری روزها یا هفته‌ها بعد برمی‌گردد و از شما خرید می‌کند.

بهبود آگاهی از برند

با قرار دادن تصویر و پیام برند خود در هر صفحه، شرکت خود را به یادماندنی کنید. این امر به ویژه در مورد طراحی صفحه اصلی شما صادق است زیرا صفحه اصلی به عنوان دروازه‌ای به بقیه وب‌سایت شما عمل می‌کند.

لوگو، شعار و هدف شما باید در مرکز توجه قرار گیرند. در واقع، حتی ممکن است بخواهید یک فرم یا جمله را در بالای صفحه اصلی خود - ترجیحاً با فونت بزرگ - اضافه کنید که به بازدیدکنندگان شما این حس را بدهد که شما چه کاری انجام می‌دهید:

چه مشکلاتی را برای مشتریان خود حل می‌کنید؟ چگونه زندگی مشتریان خود را - چه شخصی و چه حرفه‌ای - بهبود می‌بخشید؟

مخاطبان وب‌سایت خود را مجبور نکنید که بفهمند و حدس بزنند که شما چه کاری انجام می‌دهید. از همان ابتدا آن را روشن کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.